training week 8

Hallo herfst! Mijn trainingsplan was goed deze week. Ik ging twee keer in de vroege ochtend fitnessen en maakte een lange wandeling in het weekend.

Week 8

Dag 1: 60 min hoog tempo + 45 min gewichten
Dag 2: 180 min normaal tempo + 45 min gewichten

Op woensdag lukte het me om al om 07:30 in de sportschool te zijn. Om 06:30 opstaan ging wat moeizaam, maar het was erg fijn om al om 09:30 weer thuis te zijn voor een ontbijt en de rest van de dag nog voor me te hebben. Dit ga ik iedere week zo doen!

image

Op zaterdag maakte ik een wandeling van 3 uur en er was veel wind, wat zon en af en toe een klein buitje. Een beetje van alles wat. De temperatuur was nog steeds aangenaam en zelfs prima te doen zonder jas. Dat zal binnenkort misschien niet meer kunnen zo zonder jas.

image

Ik beklom de Keutenberg en wandelde richting Schin of Geul deze keer. Ik werd boven op de berg beloond met mooi uitzicht.

image

Herfst betekent natuurlijk paddenstoelen. Ik kwam er een heleboel tegen. Voor mij is het pas echt herfst als de pompoenen er zijn, en het liefst als ze ergens langs de weg te koop zijn. Ik kwam ze per toeval tegen.

image

De herfst is nu echt begonnen en dat vind ik zo fijn <3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *