training week 7

De week begon met veel energie en eindigde met bijna geen energie. Het is maar goed dat week 7 over is! Op naar week 8… 

Week 7

Dag 1: 90 min hoog tempo
Dag 2: 120 min normaal tempo
Dag 3: 60 min interval

Eerste trainings dag van de week voelde ik me heel goed! Ik had net twee dagen om te relaxen achter de rug, na de 15km wandeling op zondag. Een van die dagen was een dag in de thermen. In de ochtend deed ik mijn gewichtstraining en in de middag ging ik naar buiten voor de 90 min wandeling op hoog tempo. Het ging me zo makkelijk af en ik voelde me super! Ik begon eindelijk goed te merken dat mijn benen sterker werden en ik meer uithoudingsvermogen had, yeahh! 

image

Ik heb stretchen nu ook toegevoegd aan mijn routine. En dat voelt goed! Een van de dingen die ik ook doe, is masseren met de Blackroll. Het doet zo’n pijn soms, maar voelt ook zo goed erna! Hier is de full body routine die ik doe. 

image

De tweede trainingsdag heb ik mijn 180 min wandeling moeten uitstellen omdat ik last had van mijn maag. Ik deed in de plaats een 90 min wandeling. Ik had ook weer tijd om wat macro foto’s te maken.  

image

Herken je dit uitzicht nog? 5 weken geleden was ik hier ook (Eyserbos). Die dag regende het hard en was het mistig. Fijn dat ik deze keer de bergen wel kon zien! 

Nog maar 5 weken tot de eerste mijlpaal van 25 km! Daar kijk ik alvast naar uit! 

dit vind je misschien ook leuk:  training week 3

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *