training week 9

Deze week stonden er drie trainingen op hoog tempo gepland, oef!

WEEK 9

Dag 1: 90 min hoog tempo
Dag 2: 45 min hoog tempo
Dag 3: 120 min hoog tempo  40 min interval

image

Op de dagen dat ik naar fitness ga voor mijn kortere wandelingen – de 45/60 min trainingen op hoog tempo op de loopband – combineer ik dat altijd met gewichtentraining. Vorige week ben ik met een nieuwe routine begonnen om uit te proberen. Om 7 uur ‘s morgens doe ik een uur aan gewichtstraining om daarna de wandeltraining te doen. Op sommige dagen is het moeilijk om vroeg op te staan… maar na de training voel ik me altijd goed! Ik ga proberen dit nu een tijd zo vol te houden! 

image

Oh hoe mooi het is om nu alle blaadjes te zien verkleuren! Woensdag deed ik mijn 90 min hoog tempo wandeling en lukte het me om 8 km te wandelen in die tijd. Het geeft zoveel motivatie om te zien dat ik steeds meer km’s gered krijg. Mijn lichaam lijkt er ook steeds meer en beter aan te wennen. Minder spierpijn, yeah!  

Op zondag had ik een 120 min wandeling op staan, maar mijn lichaam voelde zich meh. Ik had sinds zaterdag een zere keel en besloot dat het beter was om een lichtere training te doen. In de plaats van een 2 uur durende wandeling ging ik naar de sportschool om een 40 min interval training te doen. Laten we hopen dat mijn lichaam erboven op komt en ik niet ziek word! 

dit vind je misschien ook leuk:  training week 8

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *